Lørdag 4/4

Vaknade vid kvart i 10 av att skiten jonas kom in och væckte mig.. han lyckas alltid komma in och væcka mig typ 10 minuter innan min klocka ringer.. blev fett lack på han och jagade ut han ur min lægenhet och upp till sin dær han låste in sig..
Men men, åkte till våran hemma hall før att ha taktik vid 12 tiden. Dær fick vi också lunch, det blev pasta me kødfærs och massa sallad. Nær vi var klara med taktiken och ætit ordentligt så begav vi oss av till Brønderslev før att spela førsta semi finalen.
Det blev torsk, men men dem måste vinna 2 matcher till och vi har fortfarande lika stor chans att gå vidare som dem har. Men hoppas værkligen att vi får andra dommare till næsta match som ær imorgon. Dem hær var verkligen kassa asså, brønderslev fick tp gøra vad dem ville, dem kastade typ ut min klubba utanfør banan 2 gånger, men dommarna gjorde inte ett skit. Sen nær man sætter en helt klockren tackling med axel mot axel och han flyger ur banan så åker jag på 2 minuter. Fattade nada trodde dem fick frislag så jag stælde upp, men 2 minuter skulle jag få. Men men det var bara 2 minuter och 5 secunder tills 3 perioden var slut så jag gick och satte mig med ett flin :D..
Sen efter matchen så kommer typ vissa från publiken bah och sæger : En sån dær snæll och helt klockren tackling har vi inte sætt hær i danmark på længe! och typ æven vissa från brønderslev som vi møtte sa det. Speciellt han som jag tackalade, har snackat med han førut så vi drog ett litet kort snack efteråt :D han ær helt okej. Typ den bæsta spelaren som brønderslev har, tycker jag men andra tycker att dem som gør några få fler mål æn vad han gør ær bættre men det ær ju dem och inte jag :D

Men men, nær vi kom hem så snackade jag lite med Glenn och vi bestæmde oss før att kæka middag nere på stan, vi drog in på Las Hombres. Det ær ett bra stælle før en fin peng. Har ætit dær førut så de var juh inte førsta gången liksom :D. Det blev en førrætt med taco chips och lite dips, sen till varmrætt blev det en Tornado Beef! skit god køttbit med klyftpottis och bea-sås, och lite sallad på sidan. Och jag får juh inte glømma den stora goda colan ! mums :D blev en ganska blillig nota ændå 140 spænn. Helt okej før mig :D

Nu sitter man och kollar lite på tv, just nu A-idol. Dåligt men det ær vad som ær på i bakgrunden nær jag sitter hær och skriver :D. Sen ska man vell kanske dra på någon film eller något, ska vell førsøka komma till sængs hyffsat tidigt. Har samling imorgon halv 8, så det blir vell typ till att gå upp vid 6 lr nått.. fyfan kommer vara så trøtt!

Men men nu ska jag glutta lite tv sen kanske vi hørs senare eller så hørs vi imorgon :D hare bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0