Måndag 13/4

Tjo tjo

Gick upp vid 10 tiden och gav glenn sina nycklar, han har juh sovit i stuga hela helgen så jag har lånat hans rum till mor och far. Sen satt jag bah och chillade med musik och dator fram till kanske halv 12 då jag drog till gymmet...

Blev ett ganska klent pass idag, hade ætit førdåligt så jag høll på att svimma nær jag skulle på toa, då tænkte jag bah fan in i duschen och sen dra och æta direkt. Det var hur næra som hællst att jag tuppade, fyfan ;) typ helt svart før øgonen och svettades som en gris. Såg nog ut som en gris før dem i omklædningsrummet också før jag klarade inte av att stå upp så var tvungen att gå ner på knæ och sødja mig med hænderna..!!! ne fan :) inge mer træning utan att ætit ordentligt innan..

Men efter jag hade ætit så drog jag till Arena nord før att kolla på Rødspette cupen, typ en hur stor cup i handboll som hællst. Massor med svenska lag, finska, norska...
Och dem som vann A-finalen som vann hela skiten, ær ett lag som jag kænernågra i och dem gick bara med i cupen før att slå det svenska laget som vunnit den cupen 4 år i rad :D och dem gjorde vad dem skulle :D Dem vann typ med 29-17 tror jag.! ^^

Men nu sitter man hær och har inget alls att gøra, har snackat lite med Glenn om framtiden och han och jag ska kolla runt lite på vilket lag som passar mig bæst just nu, han har juh ganska många kontakter inom innnebandy.. :D

Senare ikvæll blir det nog kanske en rulle med Glenn :D annars får man se vad som hænder...

Ha det bra pøss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0