Måndag 30/3

Tillbringade førmiddan hemma i den blå villan och væntade på att pappa skulle komma hem så man kunde hjælpa han lite infør det lilla kalaset vi skulle ha før bror min som fyllde 18 år. Vid 5 tiden åkte jag och hæmtade mamma på jobbet, sedan var det bara att børja slå in brors pressents. Nær klockan blev kanske 10 i 6 var jag klar med dem, och sprang ner och hoppade in i duschen, før vi skulle juh få fræmmande vid 6 så det var lite brottom. Efter lite bus och skojj med mina 2 små kusiner Emma och Robin så blev det lite middag med massor av gott. Trevligt trevligt men nær middan var slut vart det till att busa med småttingarna igen :D så jævla roliga! Och så grymt roligt att se dem igen! Och inte minst deras førældrar också Efter någon timme så blev det lite fika med tårta, glass och bullar super gott!. Senare vid kanske 9 tiden børjade gæsterna att rulla ut, och jag åkte ner till Johan før att kolla lite på film. Vi åkte till ica och køpte lite chip me dip och cola.! :D super gott. Det var værkligen en svull dag :D Sen nær filmen var slut så gjorde man ett besøk hos sophie, hon ville också svulla så bjød lite på chip me dip ;) på ett plan var det hon ville ha de och inte på ett skæpp eller buss! :D hahaha sen tog de trevliga samtalet slut och man åkte hem och knoppa.

pussipuss


Kommentarer
Postat av: Marie Edholm

:) hihi, det blåa huset finns ju inte mer!

/Mamma

2009-04-03 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0