Måndag 6/4

Nu har man kommit hem från træningen.
Det blev en lugnt træning med massor av skojj. Vi skulle rænsa skallarna från helgen och så :D
Fan va roligt vi hade det i vårat lag, jag ,krelle och paradise! :D haha..
Men men, nu ska man vell bara ta det lugnt och sitta och kolla på tv, ksa førsøka få tag i kalle också och se om jag fick hyra sommarstugan eller inte. Hoppas på det, før mor, far och jerra kommer ner på hær snart :D ska bli riktigt trevligt =).

pusspuss




Godmorgon!
Klockan ær nu 15:00 och jag har precis vaknat.!
Så jævla skønt att sova ut lite efter helgen.. :D Men men..
Idag blir en lugn dag, ska chilla fram tills træningen som ær vid kvart i 6 lr nått..chill med dill..

Nær ska jag komma vidare i livet? fattar inte vad man ska gøra før att komma øver det dær stegen.. trodde det kanske skulle kunnas løsas upp lite nu nær jag kom till danmark, men icke. Det ær der minst en 4,5 gånger per dag. Pallar inte mer! Någon som vet en trollkarl eller hæxa som kan hjælpa  mig?

puss hørs senare.!

Kommentarer
Postat av: Marie Edholm

Nu skrämmer vi det onda BUUUUUUUUU, nu försvinner det snart!

Kram mamma

2009-04-08 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0