Søndag 19/4

Fan!!!
Varfør ska saker och ting vara så svårt??

Visst har man fått stått i mitten av allt førr før att vælja!
Men det ær ær annorlunda!
Hær ær mina kænnslor verkligen i mitten, och jag kan inte gøra ett skit?
Och de kan ingen annan hæller!


Fuck the world, var ær den riktiga værlden?






GOD MORGON ALLA FÅN ;)

Aourotcho fan vilken vild kvæll det vart igår, det børjade med att jag och jonas gick upp vid 7 tiden. Sen tog vid med oss våra plattor øl och gick till hallen før att komma på bussen som vi skulle åka med till Aarhus før att kolla på DM finalerna..
Direkt nær vi kom på bussen så drog kevin igång med musiken och tillsammans med halva bussen øppnade vi den førsta biran før dagen :D Sen var det bara full rulle hela bussresan som tog kanske 2 timmar o 15 min.

Nær vi kom fram till Aarhus så stod Outlaws "fans" utanfør arenan, och de var då allt børa ;) vi dundrade på med våra  trummor, 8 hockey tutor och andra saker som læt. Fan vi øverøstade dem som ingenting.

Nær vi væl kommit in och så och matchen ær igår så va allt hur kul som hællst, vi sjøng och støttade bulldogs damer till 100%. Och vi blev typ dem bæsta och starkaste klacken som någonsin har varit till en Dam match.
Vi gjorde vårat uppdrag och støttade tjejerna och dem gjorde sitt, dem van finalen med 4-3 och dærmed blev dem danske mæstare igen :D

Nær dam matchen var slut och prisutdelningen också så gick vi ut och satte oss i græset och drack lite øl, fan va varmt det var. Sen kom brudarna ut och vi skojjade och sjøng lite :D

Sen var det dags att kolla på herr finalen, ingen va vel riktigt taggad på att se den men vi var juh redan dær och hade betalat før båda matcherna så då kunde vi lika gærna kunna se den..
Det var en otroligt tråkig match, dem andvænde sig bara av høga bollar, vilket gav resultat till att de knappt blev något "spel" vilken jag hade hoppats på. Men matchen slutar 5-1 till rødåvre, och deras motståndare var brønderslev som vi førlorade mot i semin..

Men men nær allt var klart med utdelning av priser osv så gick vi ut i solen igen och satte oss på græsen och tog de lungt med en eller två øl. Sen var der bara att hoppa på bussen hem och fortsætta dricka :D..
Vi hade som vanligt hur kul som hællst i bussen och satan va det gick åt øl :D

Men nær vi væl kom hem så drog vi till Mc donalds och åt lite snabbt, før vi skulle møtas på Cafe 69 om 45 min... och dem flesta skulle hem och byta om..

Nær vi væl kommer ner till Cafe 69 ær det ingen dær typ. Men direkt efter som så kom hela dam laget in och det blev fest!
Det var bara att krama och gratulera alla damer och sen vart det bara till att kænna svængen i musiken :).
Det vart en hel crazy dag asså fan :D inte minst sen nær vi drog till to trin op och festade vidare med tomas i baren. Sen var vi dær och fick några omgångar, och jag fick mig en rejæl omgång till slutet av kvællen. Det fanns bara ett annat sætt på att den skulle kunna blivit bættre ;) men det kommer jag ikke skriva hær inte :)....

Ja men nu vet jag inte vad jag ska gøra, ikvæll ska jag iallafall ner till anders och kolla om jag kan lægga in alla mina bilder från igår. Satan jag va en lite papparafiosso :D

Ha det gøtt så høres vi, ps bilder kommer komma till på facebook ;) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0