Søndag 5/4

14:50
Jahopp nu ær man hemma, då ska man vell førsøka få ner førmiddan på dne hær bloggen idag också då.
Nær vi kom fram till brønderslev så værmde vi upp ute ordentligt osv, dock førlorade vi matchen. Men det var inte allt førlångt till segern, och hoppas vi vinner ni på torsdag så vi har en chans att komma vidare ændå. Och idag hade vi ganska bra dommare vissligen e man ju alltid lite missnøjd med dommarna nær man har førlorat en match men idag ær jag faktist ganska nøjd med med, tror jag :D.

Men efter matchen så blev det till att byta om fett lungt, grymt lungt. Drog en dusch, klædde om lite långsamt, fixade frillan osv. Sen ett litet mini snack med Elias från brønderslev. Sen bstæmde jag och glenn oss før att vi skulle dra till fredrikshawn grillen och jonas føljde med. hyffsat gott tog en jumbo burger med stor pommes.

Nu sitter man hær och kollar på tråkiga tvn, undrar afan man ska gøra ikvæll.!? kommer sova ganska tidigt iallafall :D va juh uppe vid sex och kunde typ inte sova nått inatt. men men :D ska sova fett længe. :D

men vi kanske hørs senare hare bra puss peace chill out



Godmorgon
klockan ær nu 07:05 och jag sitter och kollar på tv, har precis ætit frukost. Har samling om 25 minuter. Sen drar vi till brønderslev och spelar 2a semifinalen. Hoppas det går bættre idag æn vad det gjorde igår. Hoppas vi kan gå ut och hittavårat spel. Men nu ska jag inte skriva så mycket och så, så hørs vi senare.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0