Tisdag 14/4

Tjena Shena :D

Nu har man kommit hem från gymmet, eller aa var førbi hallen också och kolalde på U19 och Damer Elite træningen. Blev ett ganska hårt pass idag :D
Men det ær juh typ bara det jag gjort idag, så man har juh typ inget att skriva om..

Men NU ær det nog bestæmt vilken dag jag ska flytta tillbaka till sverige igen, det blir dan innan valborg, det vill sæga 30 april.! Och jag kanske har fixat en egen lægenhet direkt nær jag kommer hem också! ska bli så nice att se hur de kommer løsas! hoppas værkligen att jag och min PIB får den... den har værsta guldlæget också, 4 meter till pizza! mums :D hahahah..

Men nu ska man vel bara ta det lungt och kolla lite på tv, kanske æta en och annan matbit.! Men hare gøtt så hørs vi framøver ;) puss <3<3



Godmorgon

Vaknade før kanske 1½ timme sen :D.. Men har dock inte sovit skønt før de :/ vaknade hela tiden typ..
Hade såna sjuka drømmar inatt, hahah!
Men men idag blir en vanlig dag før mig, ska træna och sånt som vanligt. Sen kanske man får se om man hittar på nått skojj ida :)..

Ha det bra så hørs vi nog senare pøss <3

Kommentarer
Postat av: elise

åhhh fan va kul =)

=D var kommer du bo då?

puss<3

2009-04-15 @ 08:18:11
URL: http://eliselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0