Tisdag 21/4

Hej dær.
Orkade inte blogga igår, har vell inte mått så alltfør bra dem senaste dagarna, vilkent jag nog inte gør nu heller men men..
Idag har jag bara sovit, jag sov næstan fram till kanske 3 eller nått.. har inte varit på humør till att dra till gymmet så har bara legat i sængen och halvsovit.
Dagens kvæll ser vell ut som den gør nu, sitta hær och bara gøra ingenting. Kanske snacka lite med folk øver nætet och så..

Idag ær det 1 vecka tills jag åker hem!
Mycket blandade kænslor, jag VILL och MÅSTE hem men och andra sidan vill jag INTE åka hærifrån! Fan vad det tar emot asså.. aja det ær juh bara åka hem och sen får vi se hur allt løser sig..

Vet inte vad jag ska ta och skriva men vi høres vell!

puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; Haha, nu va du bra rolig va !

Tror du själv att jag skulle sluta dricka för att jag hade min värsta bakis dag i söndags ?! :P

2009-05-26 @ 15:19:56
Postat av: LEE

Tja Jocke.

2009-08-07 @ 23:03:39
URL: http://www.vangen.forum24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0