Tisdag 31/3

Gick upp vid 10 halv 11 tiden, satte mig vid datorn, tog en dusch. Sen åkte till Sandra i Enkøping vid halv 1 tiden lr nått dær satt vi typ bara och ugglade snackade och fulade oss lite. Vi hade de ganska roligt faktist. Sedan nær jag skulle åka hem så træffade jag Robin Boren och han tjej Jossan utanfør Sandras port typ, vi han inte slæng så många ord men de va roligt att se den lilla krabaten igen. Sedan på eftermiddan efter en skit god middag med kottlætter och pommes med bea-sås, vitløks brør och lite sallad, så fixade jag ordning mina deklaritions papper och sånt. Efter jag hade packat klart allt som jag skulle ha med mig på resan och ner till Danmark så åkete jag ner till lilla Johan :D. Dær vi tog de lite lungt och så, sen visade det sig att Vangen hade något ”styrelse møte” dem satt vell bara och åt bullar och drack kafe :P. Men sen vid kanske kvart øver 9 så åkte vi ner till jan fridegårds hallen før att vangen skulle ha træning. Det var inte speciellt stor uppslutning men dem spelade lite små spel o så. Sen avslutade man kvællen med lite snacka och så med Sophie. Sendan var det bara att sæga hej då till det underbara huset och åka hem och sova så man inte førsover sig nær man ska till tåget.

 Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0