Tisdag 7/4

Tjenixen!
Ja då ska man se vad man har gjort idag då..
Gick vell upp vid 1 tiden kanske, och bah satt vid datorn och nørda. Sen drog man till gymmet och pumpade lite lætt.. det var inte speciellt roligt idag før jag kom på en dum tid. Men men, efter det gick jag och unnade mig en big mac menu på donken. Satt dær typ en timme och bah njøt... okej de vart inte bara en big mac men ændå ;). Sen drog jag till våran hall før att se u19 spela semifinal mot outlaws. dem van med 9-5 eller nått sånt.

Så nu sitter man hær, och skriver. Inte ett jota annat :D.
Ja man kanske ska gå och sova, har lite att gøra imorgon. Ska stæda rummet, kolla lite resturanger och andra affærer.. :D
Sen på torsdag kommer mor, far och jerra ner på besøk,ska bli fett kul =)

God natt puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Åååh, vad roligt att familjen kommer ner och hälsar på dig :D

Hoppas ni får det trevligt tillsammans när dom är hos dig.. :)

Puss

2009-04-07 @ 23:20:05
URL: http://zassabrassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0