Torsdag 16/4

God morgon

Idag gick jag upp vid 10 tiden. Fyfan, vaknade ifrån en sjukt hærlig och førjævlig drømm asså. Den var helt sjukt under bar typ halva drømmen, precis som jag vill ha mit liv likosm. Men sen andra halvan blir bara helt cp och de slutar alltid på samma sætt. Varfør kan de aldrig hålla? fan vf skriver jag ens så, jag vet juh det sjælv. Sumpa de i verkligheten och du sumpar det i varje drøm du har! så ær det bara.

Men men man får leva med sina mistag.

Idag blir en fulspæckad dag, snart ska jaf fixa ordning lite lunch, sen bær det av till gymmet.. Blir ett lungt pass på gymmer idag skulle ja kunna tro. Efter gymmet ska jag gå och æta midda någon stans, blir vell førmodligen lite snabbmat. Och efter det så har jag tackat ja till att vara med på damernas elite træning før att dem ska få lite folk och motstånd, dem har juh DM finalen att spela hær på lørdag. Efter 1½ timems træning med damerna så ska vi sjælva ha træning, herrar elite.! det blir bara en plojj och skojj træning idag, lite fotboll till uppværming i det fina vædret och sen blir det bara 2 mål. Vi kør dem unga mot dem gamla, bara før att samla alla u-19 och u-17 spelare som ska spela final næsta helg.

Japp det ær min dag de dær.. :) kanske kommer till något senare men de får vi se..

Hare super bra så høres vi pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0