Torsdag 2/4

Gick upp ur sængen vid 12 tiden kanske, tog en dusch och sedan satte jag mig vid datorn och kollade lite internet och spelade lite. Nær klockan blev runt 17:00 så drog jag och Jonas och handlade lite på superbest. Vi handlade in kanske 6 kilo hakkebif ;) och en annat massa god saker :D..
Nær vi sedan kom hem blev det till att fixa ordning maten, det var bara jag som skulle æta så jag gjorde ordning litevårullar med ris, smakade helt okej faktiskt.

Vid kanske 18:45 tiden så børjade vi gå mot vår træning som børjade 19:45.
Vi har slutat springa spåret som uppværmning eftersom værdet ær helt okej till att spela fotboll i shorts och t-shirt. Ass nice.! Sedan var det bara in och køra några bolløvningar før att få upp tempot, sedan spelade vi mycket førsvarstræning før att få några sista detaljer på plats och få en rep på de gamla. Slutade træningen med att spela 2 mål, 2 lag och rullande byten.

Sedan nær vi kom hem vid 23:00 så gick jag upp till jonas och tog en bit pizza och kollade på film, det blev Spet up 1 och 2. Sedan avslutade man med filmen som heter Stomp the yard. Det ær 3 ganska skøna filmer må jag sæga.

Sen var det bara att gå och lægga sig, klockan han bli ganska mycket. Kom vel i sængs ungefær 04:10.

De va allt från den långsamma torsdagen :D hare bra pøss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0