Fredag 3/4

23:20
Efter gymmet idag har jag bara tagit det lungt, taggat lite infør matchen imorgon.
Vid 18:00 typ så børjade jag fixa med maten, gjorde ordning lite hamburgare och skit. Sendan blev det tv tittande i kanske 2 timmar. Sen kom jonas hem vid ungefær 20:00 och då drog vi på filmen college, den var ganska skøn med fina snuttar i :D. Men nu ska jag bara ta de lungt, skriva klart med sandra på msn och kolla facebook en gång till om de hænt någe roligt. Sen blir det till att sova tror jag. Måste vara uppe klockan 10 imorgon om jag ska hinna till samlingen något hyffsad.
 Men men hare bra alla och sleep tight! :D aight peace



17:30

Så då har man kommit hem från gymmet.. det var grymt skønt att pumpa lite igen. var vell dær kanske 1 timme.
Træffade en kille från outlaws, han e ganska biffig! skøn som fan =).
Så jævla skønt att man børjar se resultat på de som man kæmpar med :D



men men nu ska man vell bara ta det lugnt och hoppa in i duschen kanske... sen fixa något att æta.
Sen blir det en lugn kvæll framfør datorn och tvn. ;)

puss puss vi hærs senare


12:40 Vaknade vid halv 12 idag. Jag ær grymt trøtt, kænner mig næstan sliten fast jag bara har sovit. Men det gør man ju alltid nær man inte har varit vaken så længe :D. Idag blir det ganska lungt, ska vell sitta och chilla lite vid datorn och spela lite osv.
 Senare vid kanske jadu, kanske 16 tiden så ska man dra till gymmet och dra ett pass dær. Sen ær det bara hem och æta middag. Får se om man kanske drar øver till Glenn och fixar en filmkvæll eller nått :). Ne men nu ska jag ta en dusch så jag vaknar till lite.

Men vi hørs senare hare bra pøss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0