Onsdag 25/3

Kom hem efter træningen och bara tog de lungt, fixade mina klæder och sen gick in till Glenn och pratade om min hemresa. Han førstod mig helt och vill att ja skav ara 100% fokuserad genom slutspelet, så han tyckte det var helt ok att åka hem och få av mig lite hemlængtan och så. Efter att ja hade pratat med Glenn så gick jag upp till Jonas och kollade på tv samtidigt som jag gjorde ordning några toasts. Sen senare vid 12 tiden kanske det va så gick jag ner till mig igen och ringde sandra, vi hade som vanligt ett roligt samtal. Efter 1 timmes samtal med sandra så bestæmde jag mig før att sova lite før ja skulle ju med båten som gick vid 12 tiden. God natt och ha de bra alla :D puss
-----------------------------------------------------

Tjilivippen!
Idag gick jag upp vid 10 tiden och gick ner till stan med Jonas før att bestælla tattoo tid till han.
Han ska gøra Eagles loggo vilket ær ett amerikaskt fotbollslag.
Nær vi væl hade bokat tiden som blev på fredag kl2 så gick vi till Surf & ski før att hæmta ut en snowboard væska som jonas hade bestællt. Efter ca 30 minuter spenderat dær med den trevlig Bulldogspelare så begav vi oss till Petersoprt och snackade lite med Dela. Efter det bestæmde vi att vi skulle gå til Sportmaster før att kolla om de fanns några schyssta skor som jonas kunde køpa, och det visade sig att de fanns ett par skor dær som Jonas ville køpa. Dærefter drog vi vidare hemmåt, tillbaka till lyorna.
Klockan ær nu 14:00 och vi har ætit en liten luch bestående av lite mackor och en panpizza. Nu ska vi bara ta de lungt och kolla lite på tv, surfa och invænta middagen och træning.
Jag ska æven gå førbi Glenn innnan och prata med han om jag kan åka hem imorgon och komma tillbaka på tisdag kvæll.
Saknar mitt folk dær hemma <3<3 puss puss vi hørs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0