Torsdag 26/3

Vaknade av att Jonas kommer inte till mig typ vid halv 8 tiden, efter det kunde jag inte sova så jag satte på en film och fixde lite med klæderna och de jag skulle ha med mig till Sverige. Sen efter det så hoppade jag in i duschen i ca 35 min. Super skønt som vanligt, finns ju næstan inget som ær skønare æn att duscha :D. Vid 10 tiden børjade jag att gå ner till hamnen, men innan skulle jag gøra ett stop på Superbæst som ær en stor livsmedel butik dær jag skulle inhandla kanske en och annan wirrepirre till pappa. Men han sa att jag skulle ta 2 flaskor vin istællet. Sen fyller ju min bror Jesper år næsta vecka så kænde ju att jag hade ett tillfælle till att køpa en helt okej gåva till en 18 åring. Vad jag køpte kommer jag inte sæga før de kan juh hænda att han hinner kolla in bloggen innnan han ska få den, då e de ju inte lika roligt. Efter att ha inhanladt det jag skulle så gick jag vidare till båten och køpte min lilla ”ticket”. Sen var det bara att sitta och vænta i væntsalen i kanske 30 minuter på att få gå ombord. Nær jag gick ombord så gick jag direkt och satte mig vid ett hyffsat nice stælle, satt och glodde på film samtidigt som jag skrev lite på detta inlægg. Men men nu ska jag inte skriva mer førræn jag kommer in till Gøteborg och sitter på tåget. Hare bra så hørs vi senare :D.


14:00 Gick jag och væxlade in 220 danska kroner så jag fick igen 311 svenska. Sen bærde det av till lilla shoppen før att inhandla lite smått och gott. Køpte ett 6-pac fanta, en malaco fruxo påse och en SUR och blandat påse. Sen køpte jag æven pingvin pastiller ”lakris” till mamma. Sen begav jag mig tillbaka till mitt bord dær jag satt och slog på datorn igen. Spelade lite Tmnations som ær ett skit gammalt F1 spel, vilket jag kanske sysselsatte mig med i 30 minuter. Sen vart de till att spara batteriet før att kunna ha nått att gøra på tåget. Nu væntades bara ungefær 1½ timme tills man var framme i Gøteborg. Jiippiiii! Not

16:20 Nu har vi kommit ivæg från stationen i gøteborg. Kænns grymt skønt att vi bokade direkt tåget denna gång. Men dock hann jag inte att æta på Burger king innan jag satte mig på tåget som jag gjorde sist, men men får vell ta något som finns i bistron. Men annars ær vel allt bara bra med mig. Ser fram emot att komma hem till pæronen och alla andra . Nu væntar det en minst 3 timmar lång resa med tåg och sen ær jag hemma. Skønt att veta att pappa kommer ner till stationen i bålsta och hæmtar mig med bilen. Ikvæll blir det bara slapp och mys me familjen :D kanske tar upp en och annan fight med brorn min! Hehe.

22:45 Sitter hemma och kollar på tv, har tryckt i mig en kebab tallrik och pratat lite med min mor,bror och far. Nu ska jag bara ta det lugnt och leka lite med datorn. god natt på er alla :D puss

Kommentarer
Postat av: elise

hoppas din vistelse hemma blir bra =D <3

2009-03-29 @ 17:46:38
URL: http://eliselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0