Välkommen till min nya blogg!

Hej och vælkommen till min "proffsiga" blogg, tænkte bah skriva något nu på mitt førstga inlægg så de e gjort  :) ...
Idan har vel varit en ganska hyffsad dag, børjade med att ja gick upp vid 11 tiden, åt lite frukost och duschade.
Sen begav ja mig till Arena Nord før att kolla nær min lagkamrat "Jonas" skulle spela match med sitt handbollslag som han trænar.
Den va inte speciellt spænnande så ja satte mig och kollade på dem som trænade på planen brevid, det var ungefær damer i 20 år ålders. Det tyckte ja va mer intressant æn pojkarna på 10 bast  :) hehe.
Ne men efter matchen begav jag och Jonas oss till hans U19 træning, dem har semifinal mot Outlaws i helgen vilket dem kommer vinna garanterat! Och tror/vet att dem vinner finalen som kommer dærefter också.. :D
Sedan vart klockan ungefær 21:00 och satt och kollade på tv uppe hos Jonas, sappade runt lite hær och dær, tills klockan blev 23:10 då gick jag ner till mig sjælv och satte på en film, någon minut senare ringde lilla Sandra och vi hade  ett fint samtal på minst 1 timme :D hehe, de va då jag gav med mig att skaffa en blogg.
Har ju inte speciellt mycket før mig hær nere i Danmark så kan ju lika gærna skaffa en blogg som tar upp lite tidsførdriv ;)..
Men men, de va de førsta, får se hur de går med denna blogg då...

Ska knoppa i sængs hare bra puss sov gott alla drømmare

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV; tss, du är om någon en sötis !

2009-03-25 @ 03:27:43
URL: http://zassabrassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0